جاري تحميل ... الدنيا فيها أيه ؟

أخبار عاجلة

5

إعلان في أعلي التدوينة

أكسسوارات و فضياتخواتم توينزاتطلاء البلاتينعيارات الفضهفضه 925فضيات ريمو أند سيموREMO&SEMO Silver

تعرف على موديلات و أسعار الخواتم التوينزات الفضه من فضيات ريمو أند سيمو

كل سنه و أنتم طيبين و نتمنى ليكم يا رب عام جديد سعيد يكون أجمل من العام اللي قبله في كل حاجه و تحققوا فيه كل أحلامكم يارب النهارده هنتكلم عن موضوع يشغل كتير منكم و بالتحديد البنات و السيدات مش بس البنات و السيدات لأن دايماً الهدايا الحريمي مش بتشغل بال البنات أو السيدات بس لأن دايماً الرجال كمان بتشغلهم الحاجات دي لأنهم لما بيحبوا يجيبوا هديه لبنت أو ست في حياتهم ده بيسبب ليهم مشكله كبيره.

خصوصاً اللي مش بيفهم منهم في الهدايا الحريمي بشكل كبير أو اللي أول مره يجيب هديه لكن في ناس طبعاً و رجال عندهم خبره في الحاجات دي يمكن كمان أكتر من السيدات .

خواتم توينز من الفضه عيار 925 من فضيات ريمو أند سيمو REMO&SEMO Silver
خواتم توينز من الفضه عيار 925 من فضيات ريمو أند سيمو REMO&SEMO Silver


عيارات الفضه من فضيات ريمو أند سيمو (REMO&SEMO Silver )

و علشان مطولش عليكم و أرغي كتير موضوع النهارده عن التوينزات أو الخاتم التوينز و كنا أتكلمنا في مره قبل كده عن الفضه و عيارتها المختلفه و قولنا تفاصيل كتير عن الموضوع و اللي كنا خدنا رأى الخبراء فيه من محل فضيات ريمو أند سيمو (REMO&SEMO Silver )و اللي دايماً بيقدموا لينا كل المعلومات في كلامنا عن الفضه و موديلاتها المختلفه علشان كده بنقدم ليكم فيديو عن عيارات الفضه المختلفه من ريمو أند سيمو( REMO&SEMO Silver).



التوينزات الفضه الحريمي من فضيات ريمو أند سيمو( REMO&SEMO Silver )



النهارده هنتكلم عن موضوع مش كتير منكم يعرفه و هو الخاتم التوينز الخاتم التوينز من أسمه توينز بيوحي بشكله و هو خاتمين بيتلبسوا فوق بعض بيشكلوا خاتم واحد و عادتاً بيبقى واحد عباره عن دبله و التاني خاتم بفص واحد و لكن ده طبعاً مش تصميم ثابت في كل الحالات يعني في منه أشكال كتير جداً .

و الموديل ده بيبقى موجود سواء في الذهب أو الفضه بس طبعاً موضوعنا النهارده عن الخواتم التوينز الفضه و في الغالب التوينزات الحريمي بتبقى من عيار 925 و في كمان موديلات بتبقى عباراه عن 3 خواتم توينز مش 2 بس ده مش موضوعنا النهارده.

كمان للي ميعرفش أغلب الخواتم التوينز بتبقى من الفضه عيار 925 زى ما قولنا و كمان بتبقى مطليه طبقه من البلاتين وده أغلب الموديلات الحريمي الفضه عيار 925 بتبقى واخده الطبقه دي علشان كده بنقدم ليكم النهارده كمان فيديو بتقدمه لينا فضيات ريمو أند سيمو (REMO&SEMO Silver )  عن طلاء البلاتين و الفرق بين الموديلات المطليه بلاتين و اللي مش مطليه .





و مجموعة الخواتم التوينز اللي بنقدمها ليكم النهارده من فضيات ريمو أند سيمو REMO&SEMO Silver من الفضه عيار 925 من أجود أنواع الفضه و اللي مرصعه بالفصوص الزركون الأبيض اللي بيضفى على الخواتم لمعه و شياكه جميله جداً و الفص الواحد في نصف التوينز التاني بتكون لمعته جذابه جداً خصوصاً و أحنا داخلين على العام الجديد و حفلات رأس السنه و اللي بيبقى التوينز دايماً جزء أصيل فيها لأنه موديل مناسب جداً للسهرات و الحفلات و خصوصاً حفلات الزفاف.



أسعار التوينزات من فضيات ريمو أند سيمو( REMO&SEMO Silver)


و دي أسعار مجموعة النهارده من التوينزات الحريمي الفضه عيار 925 و اللي موجوده في الفيديو بتاعنا النهارده من فضيات ريمو أند سيمو.
أسعار الخواتم التوينز الفضه من فضيات ريمو أند سيمو
أسعار الخواتم التوينز الفضه من فضيات ريمو أند سيم
ده كان موضوع النهارده عن الخاتم التوينز و أسعاره و أنواعه نتمنى نكون قدمنا ليكم معلومات مفيده و تابعونا دايماً و موضوعات جديده على موقعنا الدنيا فيها أيه علشان نقدم ليكم كل جديد.






***********************

>
>

***********************

هناك تعليق واحد:

إعلان في أسفل التدوينة

إتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *